Ben de takip yapıyorum, günde 9 kere ölçüm yapıyorum😭 parmaklarım delik deşik oldu vallahi. Ben diyetime uyduğum zaman gayet normal çıkıyor sonuçlar. Ama öğün geciktirir ya da fazla kaçırırsam yüksek çıkabiliyor. Birkaç kere 140 civarı çıktı, genelde açlık 80-90 arası tokluk 110-125 arası çıkıyor.açlık- 1.saat tokluk ve 2. Saat tokluk ölçümü yapıyorum.