minik_kalbim Ya kızlar kontrolde doktoruma idrardan yaparken sonra rahmimde ağrı oluyo dedim progestan kullan dedi ne alaka anlamadim yani 25.haftadayim zaten idrarda iltihap cikti antibiyotik fitil verdi onu neden kullancamki düşük önleyici o