6217 Anneler bana akıl verin lütfen 🙏 ilk hamileliğim 31 haftalık olduk ve benim göğüs uçları yok denecek kadar minnacık küçücük zorlarsam çıkıyor oda ve şimdi hamilelikte biraz sütten dolayı sanırım az belirgin ve aynı zamanda uç kısımları böyle parçalnmış yaraymış sivilceliymiş gibi pütür pütür yabi endişeleniyorum bebeğim bu memeden emebilirmi diye 😕doktorum erkek oluncada hiç anlatamadım soramadım utandım açıkçası 😕araştırdım göğüs pompası süt için göğüs ucu slikon ve gümüş göğüs ucu gibi şeyler almam lazım mı olurmu bilmiyorum bana yardım edin nolur 😥
Nursahcan 6217 canım buyuk ihtimal emebilir ama burda okumustum gümüş gögüs ucu cok işe yarıyormus en köyü sut pompası da ise yarar sen sıkma canını bebek bi dogsun o zamn dusunursun simdiden stres yaparsan sütün gelmez
sue92 Silikon göğüs uçlarından alın mutlaka. Çok faydasını görmüş herkes. Benim uç sorunum yok ama yine de almayı düşünüyorum. Yara, çatlak olursa da kolay emzirme sağlıyomuş. Philips avent’ten tutun bi sürü marka var
Tiredmom Ayy aynı sizin gibibgohus ucum var bebek hastahnede tutmadı silikon uc aldik ememedi sarılığı atcak kadsr emebilmis kilo almamış 4 doğmuştu bense gece gündüz saate 1 2 saate 1 süt sağdım hic pes etmedik sardığım sütü şırınga ile verdim.bgogus uçlarım inanılmaz yara oldu size tavsiyem hastahne tipi pompa ile asla sağmayın ben o hatayı yaptim bebeğim 18.gun beni tuttu ama.ne aglad8m ne dualar ettim sonrasında 1 atın sonunda 4 kg olnsutu doğum kilosuna dönebilmişti ve bu serüven tam 29 ay sürdü 🤩😍😍😍 şimdi 31 haftaligim 2.gebeligim mustela göğüs ucu balsami aldim sürmeye baslaidm inanır misiniz göğüs uçlarım yine göçük ne parca parca yok krem sürücem. Yok uc bastıra bastıra çıkarıyorum. Bende ne yapacagimi. Bilmiyorum zaman göstercek ama ilk yaram 3 ay sürmüştü iyileşmesi ağlaya ağlaya emzirirdim çok zor gunelrdi Allahim kimseye yasatmasin banada bidaha yaşatmaz inşallah doğumdan değil en çok bundan korkuyorum