Kızlar sonunda bende hikayemi yazıyorum ☺️
tam 40. Haftamda oğlumu kucağıma aldım 🥰 çok rahat bir hamilelik geçirdim şükür mide yanmam vardı bitek 30. Haftada oğlum baş aşağı döndü fakat kanala inmiyordu açıklığım sancım hiç yoktu Doktorum perşembe sabah gel alttan muayene edeceğim dedi sabah geldim nstde hala sancı yoktu doktorum alttan muayene etti 0 açıklık ve oğlum hala kanala inmemişti istersen 2-3 gün bekleyelim ama inecek gibi değil suni sancıyla başlatırsakta boşa çekersin sonu sezaryen gibi duruyor ama sen nasıl istersen dedi bende doktoruma güvendiğim için siz nasıl isterseniz dedim sabah 11.00 yatışım yapıldı 14.00 oğlum doğdu 🥰 komple uyutuldum çabuk ayıldım şükür ağrım yok şimdi yemek yedim birazdan hemşireler kaldırıp yürütecek onuda kolay atlatırım inşallah 🤲🏼
3500 kilo 52 cm doğdu
şükür sütüm var hemen tuttu gögsümü 🥰
Rabbim herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏼Sıra sende kuzum @Cheerfulmom