Öncelikle bu haftalara geldiğime inanamıyorum. Daha dün cinsiyet postlarından çıkmıyordum 😂😂
Oğlumuzun adı Oğuz Ata. Kızımızın da ilk adı Allah nasip ederse kesin Umay olacak. Yanına ikinci isim koysak mı koymasak mı kararsızız. Seçeneklerimiz de bunlar. Başka istemiyoruz.