Merhaba annelerim size bi kaç sorum olcak. Şöyle anlatım benim bugün doktor kontrolüm vardı devlette 4lü testimi yaptım hersey temiz çıktı bebektede bi sorun görmedi gayet sağlıklı dedi ordan özele gittim oradaki doktorda bazı sorunlar gördü. Bebeğinin suyu az dedi, kafasında kist gibi biseyler gördüm dedi, midesini göremedi hatta beni gönderdi biseyler ye diyip geri çağırdı tekrar vakti yine göremedi 🤔 yarın için tekrar çağırdı alttan bakım dedi eğer bi sorun görünürse ankaraya patolojiye gönderirim dedi bende hiç gitmek istemiyorum hem virus iyice arttı heryerde hem küçük çocuğum var bırakacak kimsem yok götürsem ayrı bi dert ne yapacağımı bilmiyorum. Devlette ki doktor hersey yolunda derken özeldeki doktorun böyle demesi benim kafamı çok karıştırdı 🤷🏻♀️ normalde özele gitmiyordum ama geçenlerde devlette randevu bulamayınca mecbur gittim oda üçlü testini yaptır getir demişti onun sonucunu göstermek içim gittim sadece. Sizce napmalıyım yarın tekrar gitsem mi yoksa kendi doktoruma güvenip gitmesem mi?