neslihann87 Damlaltinay cihangir ergün toprak 2 hamileliğimdede ona gittim orda doğum yaptım gerçekten ilgili biri
Attent Damlaltinay canım ben ibrahim beye gidiyorum çok ilgili sağolsun ebelerde öyle ona gidip doğum yapan cevremde memnun
Damlaltinay Sağol canım benim herkes bir şey söylüyor çok kararsız kaldım. Hatice hanım iyi diyorlar ama çok hasta olduğundan yeterince ilgilenemiyor diyorlar.
Melek44 Damlaltinay evet hastası fazla ama cok iyi bi doktr oldugu için bu kadar hastası fazla ayrıca gayette ilgili bugune kadar gittiğim doktorlardan en ayrıntılı bakan acıklayan bilgilendiren o kesinlkle tafsiye ediyorm