MrvElif Selam, 22+ 3 haftalık gebeyim. Göğüslerimden kolostrum gelmeye başladı. Böyle bir durumla bu kadar erken karşılaşan var mı ? ♥️
Leylaozel MrvElif 5ci ayımdan beri geliyor sıkıp sagma herhangibir sorun olmaz ilk arastirdigimda erken doğum belirtisi diye yazıyordu ama öyle bişeyde olmadı 39 haftalik hala doğmadı ama sütüm geliyor 🐥🤰🏼ne güzel bisey bol bol emicek
Nursahcan MrvElif bende de bi kac kere geldı sıvı hıc dokunmadım sonradan kesıldı suan 39 olduk suan yok mesala ama sakın gelen sütü sagma dokunma
Kedianasi MrvElif bende olmuştu ama ben meraktan sıkmıştım öyle gelmişti 🙄 şuan 33 haftalıgim ucunda akıp kuruyor sarı renkli süt mu bilmiyorum ama🤭