Elifipek1 Hiç unutulmuyor ama inanın acınız hafifletecek.Perinatolog baktı böbreklerini göremedi ve patoloji sonucunda daçıktı.İlk gebeligimdi.Agustosta tekrar hamile olduğumu öğrendim onunda 8 haftalıkken kalp durması sonucu iki ay önce kaybettim😞 Genetik sonucumuz temiz ama iki genimde kan pıhtılaşmasi çıktı.Bazi doktorlar önemsiz olduğunu söylüyor bazıları ise iğne vurmalısın diyorlar.Hic bir doktorda şundan olmuş gibi birşey demedi.Sadece bir daha ki gebeligimde iğne kullanmam gerektiğini söylüyorlar.