Bende 2 gün önce kontrole gittim ağrım vs ama doktorum kasık ağrıların olabilir progestan kullanmaya devam et dedi istersen 2 kez al ağrın olmazsa 1 kezde alabilirsin dedi böyle dediğine göre normaldir diye düşünüyorum inşallah. Benimde 8+5 bugün belimde çok kasıklarımdada hafif ağrı var bi düşüğüm var bende çok endişeliyim