Suna11 bi yil erzinde butun kontrollerimi yapdim, tek ben deyil eşim bile butun kontrollerden gectik, herşey normal guzel denildi, sadece yilin tamaminda hsg cektdirdim, tuplerimin 2sininde kapali cikti, neden bunca zaman gozlediyime heyfslendim, o aylar erzinde çok istemişdim, uzulduyumde çok olmuşdu, hemin ay 2ci sefer hsg cektirdikden sonra hamile kaldim, Allaha şukurler olsun o guzel zamani biliyor