Yasemin688 Kizlar kaç ayda hamile kaldınız 🙏 ve ovaluasyon testi kullanmadan adet bittiği gibi 2 günde bir ilişki olsa ovaluasyon testine gerek var mi ki 🤔
aylul0 Yasemin688 ikinci ay hamile kaldım, yumurtlama günü hesaplamasıyla oldu ve bence çok gerekli bir şey çünkü ayda bir kez yumurtlama oluyor ve sadece o gün döllenme gerçekleşebiliyor onun dışında ihtimal çok çok düşük.
Yasemin688 aylul0 genelde herkes 2. Ay kalmis ilk aydan kalan daha az sağlık problemi yoksa vücut spermi tanimadigi icin 2. Aya sarkıyormuş ☺️
aylul0 Ancak yumurtlama dönemi hesaplamasını denemek istemiyorsanız ya da bilmiyorsanız iki günde bir ilişki de olur zaten spermler iki üç gün kalıyor içerde bir sorun olmaz
150_gelartik Yasemin688 benim ilk gebeliğim 9 ay sonra rahim filmi nden sonra olmuştu o düştü. 2. Yıl dönümüzde yeniden gebe olduğumu öğrendik. Bundada fitil kullandım öyle oldu
leaf-07 150_gelartik fitil derken o kadar yol denedim hicbir doktor fitil diye birseyden bahsetmedi 🤔🤔merak ettim
DeryaMirac Yasemin688 8 ay sonra ilk gebeliğim oldu, Rabbim hayırlı zamanda nasip eylesin inşaAllah 🤲
CBE13 Kızlar BERALİFE SAYFASINDA HAMİLELİK SETİNİ ALIN EĞER SORUN SİZDEYSE. Yok eşinizdeyse sorun çaksır suyu seti var erkeklere özel. Allah’ın izniyle ilk ayda hamile kalırsınız
Tugba_0 Yasemin688 benim 4. Denemem de oldu 2 kez ovulasyon denedim tutmadı gün aşırı ilişki denediğim ay tuttu sakın ovulasyonla deneme zaten 1 gün yapıp bir gün yapmicaksın taki adetine kadar emin ol öyle yapmak daha iyi doktorlar da onu tavsiye ediyor