sareninannesi_ direk ağrı ile uyandım ama ilkinde yavaş yavaş sıklaşıp 5 dk ha düşmüştü bunda direk 3 dk 2 dk şeklinde girdi guya suya oturup topta zıplayıp şancı gecırecektım ama oyle bir ağrıydı ki esim tc mi sordu diye canını alacaktım nerdeyse 1 saat evde zor durabildim kapıda suyum geldi ben suyu cıs gibi gidecek akacak sanıyordum birden balon patlamış gibi bardaktan ustune su boşalmış gibi aktı değiştirip ciktim tekrar ıslandı esim boşver yürü dedi beni altım ıslak götürdü 🙄 hastanede 5 cm dediler doğum katına yolladılar acilinden orda başka hasta ile uğraşıyorlarmış beni beklettiler yarim saat 1 saat falan sanirim saati bilmiyorum ama bir ömürdü sanirim o zaman baktı 8 olmus zor olmadi ilkine gore ama ebeler o kadar kötüydü ki surekli fırçaladılar azarladılar