2010-2013 Cngul doktorun önerdiği ilacı kulanın. genelde bebek için klomen kulanılır ama tabikide doktorunuzun onayı olmadan hiç bir ilaç kuşanmayın derim….
Cngul Ssmzsh ya canım kist felan yaparmiki diye dedim korktum bende aldım hamilelik olayını çok duydum diye
Ssmzsh Cngul evet kullandığım ilk ay hamile kaldım, ilacı içip 2 günde bir ilişkiyle destekliyordum çok şükür fayda etti :)
Cngul 2010-2013 komen kullanamam bir kurtajim var ve sonrasıda rahim ince kalmış yeni kalinlasti o inceltiyor doktorlar folik asit veriyor sadece buda folik asit yazdığı için soruyum dedim
karanim24 Yok ben hamilelik öncesi kullandım her hangi bir sorunum yoktu sadece destek amaçlı. Ve kullandıktan 1 ay sonra hamile kaldım :)
izmirlihatice Ben 8 yildir kullanıyorum hic kist yapmadi yapmaz zaten cok etkili bir ilac ozellikle pcos icin