Buse-93 Arkadaşlar lütfen bilgisi olanlar yazabilir mi beneğin bir gün hareketli bir gün hareketsiz olması normal mi 25+2 yiz bazen çok aşırı hareketli bazı günler çok seyrek kendimi de yormuyorum ama bu haftalarda normal mi lütfen bilenler yazsın😔
fatosd84 Buse-93 bu haftalarda normal bence ama yinede bi doktorunuza sorun ben 30.haftamdan sonra daha net hissettim çok şükür🤲