Yaaa hep bir korku var içimde. 33+4 üz. Bu zamana kadar o kadar sakindim ki...
Şimdi endişelerim basladi sanirim. Ya kasilmalarim başlarsa anlamazsam diye korkuyorum. Yani kasilmanin nasil oldugunu bile bilmiyorum sonuçta ilk hamileligim. 😑
Hep kendimi motive etmeye calistim bu zamana kadar ama en son dün bir rüya gördüm. 🙈 rüyamda Eşim hastanede yatiyor. Hemşire geliyor bana sanciniz baslamis diyor ne alaka bende hic bir cihaz bagli degil diyorum. Sonra cihaza bagliyor gercekten sancim var 😂
Ya hep bilinçalti biliyorum ama ne bileyim. 😐