Sadeceduygu İyi akşamlar güzel anneler, bebeğin aşağı indiğini nasıl anlayacağız. Karnın aşağı inmiş derler ya ondan bahsediyorum🙈
Yeliz4 Sadeceduygu kaç haftalık hamilesiniz ben şu an 22 haftalık hamileyim bebeğim hep aşşağıdaydı şimdi açılmam da var erken doğum riski taşıyoruz
Sadeceduygu Yeliz4 36 haftalık oldum, doğum pozisyonunda dedi ama ne zaman kanala girer acaba. Geçmiş olsun bekler inşallah bebiş 🙏🏻
Yeliz4 Sadeceduygu amin inşAllah korkmayın normalde bu haftanızda artık aşşağıya düşmesin bir anne olarak bize dua edin Allah rızası için 🤲😟😣
Ssaree Belli oluyor canim göğüs ile karin arasina elini koyunca bir boşluk oluyor hissediliyor asagiya indiği aynadan bakincada farkediyosun😊
Ssaree Anlarsın canım aynada baktığında bile fark ediyor insan tabi kişiden kisiye fark olabilir ama anlaşılır diye düşünüyorum