Burada doğum yapan arkadaşları okurken acaba ben ne zaman doğururum nasıl olur diye düşünürken 18.11.20 de gece 00:10 da wc ye gittiğimde idrarımda kan vardı eşime söyledim sana öyle gelmiştir dedi yatağa girdim ben de üstüne düşmedim bi anda karnımda bi ağrı tuvalete gitme isteği geldi yataktan kalktığım an suyum gelmeye başladı banyoya gittim annemi eşimi çağırdım üstümü değişip hastaneye gittik o zamana kadar normal doğumdu hastaneye gidince dr u aradılar geldi ve muayene etti çatın dar hiç açılman yok seni sezaryene alacağım dedi o an içimi bi korku sardı saat 1 30 da beni sezaryene aldılar oturur pozisyonda belden iğne yapıp
Uyuşturdular iğne acımıyor bu arada korkmanıza gerek yok sondayı da uyuşturduktan sonra taktılar karnınızda bi hareketlilik olduğunu hissediyorsunuz ama acı falan yok anestezi doktoru bebeğin çıkıyor dedi bebek ağlamaya başladı ben de ağlamaya başladım en son dr saati sordu 02:10 dediler sonrası yok bende bayılmışım kendime gelmeye başlayınca beni odaya çıkarıyorlardı gittiğimde bebeğim gelmişti. Şimdi bir haftalık olduk birbirimize alışmaya başladık çok şükür iyiyiz👶 Ben de toparlanmaya başladım bu da benim hikayem olsun.sormak istediğiniz bir şey olursa cevaplarım.Bütün hamilelerin Allah yardımcısı olsun Bu arada önemli olan sizin ve bebeğinizin sağlığı normal doğum sezaryen hiç fark etmiyor