Kızlar gebelikte grip gecirince bebek te bi hasar birakiyormu ? 😔 cok korkuyorum 2 kere gecirdim grip . Çok şükür ateşim hiç olmadi sadece burun tutulmasi grip yani ve bogaz agrisi oldu oda doktorum ilac yazdi bebege gecmesin diye . Suan iyiyim ama aklima takildi 😒 bebege bi zarar vermismidir . Bebegi olanlar gebelikte grip gecirdiniz se bi sorun oldumu bebekte ?