Kızlar bugun kontrole gittim 3 5 akşamdır geceleri özellikle aşırı bebek biyere toplanıyordu dayanamıyordum acısına uyanıyordum acısına derken toplanıyor diye mefesim kesilir gibi oluyofu ayaga falan kalkıyodum yuruyodum öyle geciyordu ancak Sonra doktora yazdım gel nst bakalımm dedi az bişey kasılma gördü istersen bu gece yatıralım dedi ama istemedim az bişey diye böyle olan varmı