Herkese merhaba
38+5 olduk bugün ancak sancı açılma vs hissetmedim şimdiye kadar. Ancak bugün bebeğim çok hareketli. Pozisyon olarak ayakları sağ göğsümün altında ve sürekli orada çıkıntı şeklinde ayakları oynadı ve beni de sıkıştırdı. Baş kısmıda vajinama doğru ve ordan da sıkıştırıyor ve sanki kabızmışım baskı oluyor. Baya zorlu bi gün geçiriyorum. Doğum sancısı bu şekilde değildir herhalde bilenler varsa çok sevinirim. Doktorum doğum sancısı belden vurur böyle anlayabilirsin demişti ama benim şuan belden ziyade sırtım ağrıyor. Doğum öncesi bebek bu kadar hareketli oluyor mu? Normalde yeri az kalmıştı çünkü 🙄