Ozge91 Arkadaşlarım artık geceleri delirme noktasına geliyorum sol tarafınıza yatın diyorlar ama ben sürekli sağ tarafıma yatıyorum ve bu beni sürekli rahatsız ediyorum uyuyamıyorum nasıl yatmamız lazım bebeğime zarar vermeden
Mine Ozge91 bende de durum aynı sağ tarafıma çoğunluk dönmüş oluyorum uyurken de öyle elimden geldiğince sola dönüp geri uyumaya çalışıyorum 😇
Pinaryyim Ozge91 benim sagımda solumda batıyo artık gücüm klmadı sırt üstü yatarken buluyorm kendimi gene daha yolun başında böyleyim sonlara dogru düşünemiyorm 😭
Haticeyildiz Ozge91 bende hep saga yatiyorum ama ne tarafa yatarsam yatiyim sanki bebegi eziyomusum gibi hissediyorum sirt ustu daha rahat gibi 😀😀
burcuburcu Ozge91 bende hep sağ tarafa yatıyorum hatta bulantılarım varken sırt üstü yada sola dönüyüm daha çok bulanıyodu sağıma yatmaktan heryerim acıyodu halada öyle rahat daha rahat ediyorum sırt üstü uyumayı özledim