Kızlar bugün 37 haftam kontrolümüz vardı nst de sancım çıkmadı kan testi verdim kontrol amaçlı kara ciğer enzimler yüksek çıktı dr tekrar kan aldı dahiliye ye iletti dahiliye 6 kan testi 1 ultrason istedi kara ciğer safra kesesine falan bakıldı sonuçlar 2 güne çıkar dediler kadın doğum doktorum ilaç verdi sabah akşam kullan dedi bu durum biraz riskli etken doğum olabilir dedi ben daha önce hiç bu durumu yaşayan birine rastlamadım başından böyle bişey geçen varmı korkuyorum bebek için bi zararı olurumu