38hediye-ckc38 ki araştırmalarıma göre ultasondan kaynaklı çoğu kişinin aynı şeyi yaşadığını yazmış. inşallah sağlığında sıkıntı yoktur kötüyü düşünmemek çağırmamak gerekir ben yine her zamanki gibi yiyorum bol bol bi sabah eşimle 8 buçukda kahvaltı yapıyorum sonra uyuyorum öğlen tekrar kahvaltı sğrekli mutfakta yiyorum ama doktorum sadece dinlenmeni ve su içmeni öneriyorum bebek yiyerek değil yatarak dinlenerek besleniyo anneden dedi bende öyle yapıyorum dinleniyorum yatıyorum sürekli