Bende 22 haftalığım ve pozititifim malesef. Pazar günü öğrendim Covid olduğumu. Hamileler çok ağır geçirmiyor çoğunluğu. Hafif atlatıyor. İçiniz rahat olsun. Bi parol ile atlatıyorum. Kemik ağrım,ateşim,burun tıkanıklığım,nefes darlığım oldu. Ama hiç ağır olmadı. Meyve yiyin bol bol. Kuşburnu çayı çok iyi geliyor. Burun tıkanıklığına da demliğe su koyup kaynatın üzerine eğilin. Yada tuzlu su burnunuza çekip bırakın. Bebeğiniz sizi koruyor korkmayın 🥰😘