Anneler benim 7 yıldr anksiyete bozukluğum var ilaç kullanıyodm hamile olduğumu öğrenince bıraktım . 14 haftadaym artık dayanamıyodum doktorum lustral 25 mg başladı bi hafta sonra 50 mg dedi kullanan var mı kullanıp sağlıkla bebeğini dünyaya getirenler yazarsa çok sevinirim korkuyorum.