Bu konuyu çok fazla araştırdım hatta görümcem sağolsun hep bilgilendirdi beni sabah yediğin bir öğün;kahvaltıyla şeker yüklemesinin hiç bir farkı yok yaptırıp sonra şeker hastası oldum diyende var hiç bişey olmayan da zamanında varmış şekerin sen farkında değilmişsin. Doktorlar zorlama yapmıyor Allahtan şeker tüketemeyenler için anlayışlı davranılıyor. Şeker yüklemesinin hiç bir zararı yok anneler
Yediğin meyvede iki dilim baklavada da aynı şeker var