Duygu4444 36.haftadayım şimdiye kadar herşey normaldi bugun kontrolde suyun üst sınırda olduğunu söyledi başına böyle birşey gelen oldu mu zararları nedir ne yapsam azalır
Deletedmom95 Duygu4444 Allah Allah demedi mi doktorun sundan sebep falan diye ya da ne yapman gerektiğini söylemedi mi canım
Elidamla35 Duygu4444 şeker yüklemesi yapılmamıştı canım onyüzden bir hafta kontrol edelim açlık tokluk şekerden kaynaklımı diye dedi
Elidamla35 Duygu4444 erken doğumu tetikleyebilir tarzı konuştu haftaya kontrolüö var o zaman bakacağız ne olup bittiğine bende beklemedeyim çok fazla bilgim yok çünkü
Duygu4444 Deletedmom95 ekmek, karbonhidrat ve meyveyi kestik. Normalde çok ekmek yerim nerdeyse tek başıma 1 tane bitiririm ama şimdiye kadar çıkmamıştı
denizimiz Benimde suyum hep üst sınırda çıktı doktorum herhangi bir sorun görmüyor Sudan kaynaklı olarak gebelik şekerinden şüphelendi çok şükür bir sorun çıkmadı, şuan 31. Haftadayim düzenli takiple sorun olacağını sanmıyorum
minnie123 Duygu4444 karbonhidrat tüketimini azaltın bir de meyveyi sınırlandırın gebelik şekerini tetikleyebilir dedi şeker yükleme testi yaptırdı sonuçlarım normal çıktı. Ama fazla suyun bebeğe pek zararı olmadığını söyledi sadece bu kadarını biliyorum
Efmavi Bana da 35 haftalıkken dedi meyve çok yiyordum azalt diye bugün 37 haftalıkken gittik kontrole yine yüksek dedi su fazlalığı ve ayak geliş pozisyonunda olduğu için cumartesi sezaryen için gün verecek canım dikkat et meyve şekeri yükseltiyormuş ondan kaynaklı dedi
Duygu4444 Efmavi su fazlalığı olduğu için mi gün verecek erken mi alacak yani? Hiç meyve yemiyorum tam tersi sadece karbonhidrat çok tüketiyorum