Herkese merhabalar..🌸
Öncelikle ilk 15-16 hafta dışında çok güzel we rahat bir hamilelik dönemi geçirdim. Hatta o kadar güzeldi ki asla doğurmak istemiyordum, bi 9 ay daha hamile olarak kalabilirdim.😀🥰
Hikayeme geçeyim; 25 Kasım da kontrolüm wardı, heyecanla o günü beklerken 24 Kasım da minik kızımla kawuştuk.. 🙏😍Aslında doğum tarihimiz 12 Aralık’ta idi ama kızım bekleyemedi. 37+3 haftalıkken geldi.🥰
Akşam üzeri saat 16:20 ciwarı lawaboya gittiğimde akıntı ile beraber Kahwerengi leke geldiğini gördüm. Hemen eşimi aradım, doktoru ara çıkmadıysa hemen gidelim dedi. Ertesi gün kontrolümüz olduğu için ben gitme taraftarı değildim ama yine de doktorumu aradım durumu söyledim. O da gel bi muayene edelim dedi. Eşim geldi evden çıkarken hastane için gerekli olan eşyalarımızı alalım, Susam kesin geliyor dedi. İçine doğmuş adamın.😀 Tabi ben o kadar rahatım we eminim ki doğum olmayacağına dalgaya aldım.☺️
Hastaneye geldiğimizde doktorum doğumhane katındaydı we hemen çıktık. Ultrason ile kontrol etti önce, sonrasında alttan muayene etti. We kesinlikle anlatıldığı gibi acı werici, can yakıcı değildi sakın korkmayın yani.😊 Doğum başlamış, ancak çatı kemiği normal doğum için müsait olmadığından sezaryen ile alacağız dedi. Bebeğim de biraz küçük olduğu için riske atmayalım dedi we ben iki gözüm iki çeşme ağlıyorum. ☺️ Sonra nst bağlandım, üzerimi değiştirdiler we sonta takıldı. Sonta takılması da asla anlatılanlar kadar kötü değildi. Damar yolu açılırken daha çok can yanıyor öyle söyleyim. 10 dk sonra hasta bakıcı geldi ameliyathaneye götürdü we ben hâlâ ağlıyorum korkudan😀 Oradaki hemşireler we ebeler o kadar ilgili we iyiler ki anlatamam, çok memnun kaldım. Batman da Medicalparka giden arkadaşlar war kesinlikle tereddüt etmeyin bu konuda.. Anestezi uzmanı geldi belimden iğne yapıcak, dedim ki ben genel anestezi istiyorum, spinal asla yapamam bayılır kalırım çok korkuyorum. Ama bebek açısından zararlı olduğundan kabul etmedi. Adama resmen yalwarıyorum genel yap die ama olmadı. 😀 Sonra iki hemşire tuttu beni doktor iğneyi yaptı. Batırmış iğneyi, zor kısmı geçti dedi. Dedim zor kısım neydi iğne yapıldı mı? İğne yapılmış ilacı wermiş herşey bitmiş we ben iğnenin girdiğini bile hissetmedim. İlacı werir wermez ayaklarımdan bacaklarıma doğru sıcaklık hissettim we birkaç dk içinde tamamen uyuştu. Biraz midem bulandı, serumun içine bulantı ilacı we sakinleştirici koydular. Neredeyse uyuyarak doğum yaptım diyebilirim. Herşeyi hayal meyal hatırlıyorum. Odaya geldiğimde bebeğimi getirmişlerdi babası ile beni bekliyorlardı.🥰😍Bu arada bebeğim 2.520 kg, 48 cm olarak doğdu. Allah’ım minicik we beyaz tenli çok güzel bi bebek maşallah kızıma🥰🧿👶
Genel olarak çok güzel bi doğum geçirdim. Korktuğum gibi asla olmadı🙏 Allah hepinizin yardımcısı olsun inşallah, herkese benim ki gibi güzel bir doğum dilerim…🤲🌸🌸