sugarfamily fatmaozdemir1 şöyle ki çok nazik kibar bi kadın gittiyseniz anlamışsınızdır. Nisa da bi kaç doktora gittim ama necla hanım kadar ilgili olmadılar özellikle dinleyici hiç degillerdi memnunum sizde umarım memnun kalirsiniz