Elf0305- benım hamılelık cok raaht gectı canım ben subata işten vıktım eşim zorla cıkartı cok hastalandım yemeden içmeden kesildim 43 kiloya düştüm cıkardı işten benı subat tam kenfımı topladım 1 marta hamıle kalmısm ve allaha sükür o kadr rahat bı hamılelık gecırıdım ki herseyı yedım içtim bulantı kusma hıcbır sey olmadı sımdı 60 kiloyum bunda sabıt kalfık dogumdan sonra 5 bes kılo versem 55 falan olurum dıye dusunuyurm ama baya kilo aldım ben alıskın olmayınca zorlandım ama iyi oldu esım de dıyor tam oldu bu kılo