Evet canım bende de aynı sorun vardı 8 haftalıkken oldu 12 haftalıkta da geçti kokma gayet iyi su an ilacı dün kesti doktorum şükür sadece birazdan daha fazla dinlenmen gerekiyor yatman ayaklarını yukarı kaldırıp özelikle. 12+4günlük gebeyim bu arada şuna ikimizde iyiyiz