Ben geçen hafta doğum yaptım, 1 paket almıştım. Normal şartlarda çok rahat yetiyor ama ben daha sonra pede geçtim ve ped maalesef beni gebelikten öncede tahriş ediyordu bunu unutmuşum dikişlerimi çok rahatsız etti tekrar depende geçtim ve dünya varmış dedim. Böyle bir sorununuz varsa birkaç paket alın bence.