MerveBostann Merhabalar bugun doktor kontrolune gittim 5,5 haftalik oldugunu soyledi ve henuz kalbi atmiyormuş duyamadik sizce normal bir durum mu cok panikliyorum.. Ama bebegi gordugunu soyledi kesenin kenarinda cok minikti ben de baktim yine de rahatlayamadim
Baobap MerveBostann kalp atışı 7.hafta civarında duyuluyor genelde. Hiç panik olmayın😊 5.haftada duyulmaz😊
Enkrky Baobap bu herkes için geçerli değil ki ben 5+6 da duymuştum mesela :) 5. Ve 7. Haftalarda duyuluyor
Baobap Enkrky ne güzel:) genel olarak herkes sizin kadar şanslı değil ama. Çoğunluk bu şekilde oluyor. İstisnalar kaideyi bozmaz☺️