Aykem adetin 2.-3. Günü gittim ilaçlar tarif edildi kullanmaya başladım haftada 2-3 kez gittim yumurta takibi için. Sonra yumurtalarım olgunlaşınca yumurtantoplama işlemim gerçekleşti. Ben üniversite hastanesinde oldum. Korona dolayısıyla bir gün önceden yattım hastameye korona testi yapıldı. Ertesi sabah yumurtalarım toplandı. 3. Gün de transferim yapıldı. Sonra hastaneyle işim bitti gebelik testine kadar.