Aslanannesiayse Aysbgr ben ilk gebeliğimde yaptırmıştım şimdi 12.haftamdayım yine doktor önerdi ama ben bu sefer düşünmüyorum yüce yaradan hayırlısını versin
Aysbgr Aslanannesiayse Aslanannesiayse virüsten dolayı çok fazla gitmek istemiyorum hastaneye doktor önemli dedi. Bilemedim😔
Aslanannesiayse Aysbgr bu sadece çocuğun down sendromlu olup olmadığını kontrol etmek amaçlı ben de önemsiz demedim sadece tercih etmiyorum sonuçta engelli doğsa çöpe mi atıcam
Aysbgr [silindi] isterim elbette virüs kapmak istemiyorum. O nedenle gitmek istemiyorum hasteneye çok fazla.