Merhaba arkadaşlar bende doğurdum sonunda nasıl geçti diyenlere burdan yaziyirum 😂😂dogumumdan bir gün önce biz eşimle ve arkadaşlarınızla çarşıya gittik dedim yürüyerek gidelim benim için daha iyi olur ddidm zaten normalde de doktorum 22 eylüle gün vermişti sezeryan için biz gittik gezdik ama çarşıda baya uzak geri de yarı yolda ddidm dolmuşa binelim daha fazla yutuyemicem dedim dolmuşa bindik eve geldik ben bir duş aldım yan komşumuz yemeğe cegirmisti oraya gittik ddim ben yarın da dogurmazsam dahada doğurmam dedim akşam 12 gibi eve geçtik yattık saat 1 de sancılarım başladı belime bir ağrı vuruyor ki nasıl sağa dönüyorum geçmiyor sola dönüyorum geçmiyor evin içinde geziyorum olmuyor sürekli lavabo ya gitme isteği geliyor banyo yapıyorum sıcak suyla az bişey geçiyor gibi oluyor tekrar başlıyor neyse saat 7 oldu artık derin derin nefes almaya başladım eşim tabi ki uyuyor dedi nouldu belim ağrıyor dedim belinin üstüne yat geçer diyor 😂🤣 neyse ben devam evin içinde gezmeye sonunda eşim kalktı nouldu dedi sanırım doguruyroum artık dedim hemen hastaneye gittik saat 10 du beni direk doğumhane ye aldı açıklığa baktı hemşire afedersin elini bir soktu ben Bir çığlık attım ama nasıl ağrıdı zaten kadın dedi ki sen normal doğuma nusaitsin dedi 3 cm açılmış ben agliyroum ama nasıl korktum normla doğumdan eşime dedim ben dogurmicam 😂😂nasıl dogrumucaksan dedi istemiyoeum dedim beni özel e götür ddim ordaki herşeyi iptal edip özele gittik hastaneye geldiğinde beni nts ye bağladı sancima baktı doktorumu aradı bir saate gelecem dedi çünkü hemşirelerinin hepsi dogumdaydi artık sancılarım dayanilmjcak duruma gelmişti doktorum geldi işte beni ameliyathaneye aldoalr sancidan duramıyorum artık kafayı yiyordum ağrıdan hemşire narkoz verecek sancidan egilemiyeoum bile neyse zar zor vurdu sancı geçince ohh be dedim rahatladım sonra ameliyat oldum zaten de doguramazmis dedi dönmemiş bebek dddi yani iki acıyı bir çektim ama bana sorarsanız sezeryan iyi yine olsam yine sezeryan olurum sezeryan dedikeri kadar kötü bir şey değil biraz uzun oldu ama kusura bakmayın hakkınızı helal edin 🤲🤲😂