Bugun kontrolum vardi supriz bi şekilde çatı muayenisini oldum çevremdeki herkes zor olduğunu aciyacak falan demisti korkmustum ama hiç te korkulacak bisey yokmus 🙂Cok şükür normal doguma müsait artik bekliyrouz kizimiz ne zaman gelmek isterse😂Bu arada 37+3 ama kafasi 38 haftalik oldugu icin çatıyı yapalim dedi 🙂Yani kızlar korkmayın 🙂🙂