melekkizim_00 Bu ay rahim filmi sonrası adet oldum kızlar çok üzüldüm ağladım yine ama toparladım kendimi ve yine femara ve catlatma iğnesi ile tedaviye devam 🙏🤲 ikinci seferde catlatma iğnesi olup tutan arkadaşlar var mi? Bana lütfen destek ve moral olunnn🙏😍
mercimeginanne melekkizim_00 gebelik olabilirde olmayabilirde cnm bu süreçler çok farklı. Bazen rahim filmi sonrası direk hamile kalanlarda var. Kısmet işi. Stres gebeliği etkiliyor bu dönemde sakin ol bu olmazsa bi daha denersin hep aklının köşesinde bulunsun. O yüzden rahat ol. Umarım kısa zamanda güzel haberler alırsın.
Bir_Prenses_Annesi melekkizim_00 Benim 3.iqnede tuttu zeytinyaqında bekletilmis incir tükettim ben o arada hamile kalmısım sükür 🤲🏻🌸