kucuktospam Kızlar çok susuyorum. Günde 3.5-4 lt içiyorum. Daha önce hiç içmezdim ama şimdi kendimi durduramıyorum. Daha önce şekerime bakıldı sorun yoktu acaba şeker midir başına gelen var mı kızlar?
merwe_ibo kucuktospam bol su içmek iyidir ama bianda bu kadar çok içmeye başladıysanız bi şekerinizi ölçtürün isterseniz
maras46 kucuktospam benim de günde 5 lt lik damacanayi içtiğim oluyordu ki hamilelik öncesi bir gün su icmesem aramazdım bnde de seker çıkmadı şimdilerde 2/2.5 lt içiyorum
Myssr kucuktospam ben hamilelik oncesinde de 4 lt icerdm simdi de oyle. Gecmiste de baktirdim smdi de yok sekerim. Ailemde cok su icer ama biz de irsi sanirim