Kızlar bendede pıhtışaşma var corqspin kullanıyorum 25 haftalığım ama çok yükseldiği için iğne değilde bi hap başlatmamız gerek dedi doktor ama yan etkileri olabilecek bi ilaçmış HIDROKSIURE adı ilacın bilen kullanan varmı niye oksqpar iğne değilde bunu verdi anlamadım