Asya44 Mrhb araniza yeni katildim 13+1 gunluk hamileyim son 2 haftadir resmen haşlanmiş yumurta aşeriyorum aksama kadar 5 tane falan yedigim oluyor bebege zarari olurmu normalde faydali besin aşirisi zarar olurmu onu bilmiyorum
Gulsen4224 Asya44 bende öyle yumurtaya bayılıyorum resmen 😂😂ama öyle 5 tane yemem de 2 tane kırar yerim oğlumla 🤣
neslihann87 Asya44 bebek için zararı olurmu bilmiyorum ama bukadar fazlası kolestrolü yükseltir diye biliyorum
Asya44 Elbet-birgun-kavusacagiz bende bilmiyorum valla😅gidip gelip tuzlayıp yiyorum yumurta aşeriyorum resmen😆
Asya44 Gulsen4224 afiyet olsun canim iyi yapiyorsun ben biraz abartiyorum durduramiyorum kendimi 😅1 hafta sonra randevum var gitsemde doktora sorsam zarari varmi yokmu diye
mercimeginanne Asya44 maşallah ben haftada 2 taneden fazla yersem kaşıntı tutuyor siz hergün iyi yiyorsunuz 😂 ama azaltmanızı öneririm
Ebrumihrimah Asya44 yumurtayı yiyebilmek için evde ne kadar baharat varsa atıyorum😂 sana helal olsun 🎉🎉
Gozde2625 Asya44 fazlası zarar oluyor.Bebeğe bir şey olmaz belki ama sizin sağlığınız açısından kolesterol yüksekliği yapabilir.
Mervediz1 Malesef ben ilk gebeliğimde bir kere yedim ondan sonra birdaha asla yiyemedim değil kokusu yemesi dokunmak bile istemiyorum 😅😅