Beyazlarım yok ama saçım sarı baya uzadı dipleri çalıştığım için de aynada gördükçe rahatsız oluyorum hamilelik psikolojisi galiba hep güzel hissetmek istiyoruz hemde tedirginlik var daha önce yapan annelerimizin tecrübelerini alıp içimi rahatlatmak istedim sanırım 🙈