Suhedaesk benim Allah izin verirse ikizlerim olucak. Zaten ilk 4-4 aylık dönem biryere çıkabileceğimi düşünmüyorum hastaneden başka... benek arabası almıcam bir eşime bir kendime 2 tane kanguru alıcam ergonomik. Solomombaby var onu düşünüyorum aslında istediğim boba ama ikiz tane olunca bebek arabası fiyatına denk geliyor. Bir tane de sling alıcam evde kullanmak için biri üzerimdeyken, diğerini rahat kucağıma alabilirim diye... bence kullanışlı olur kanguru...