Damlahtp Erken dogum riski mi 😳 Allah korusun benmde var tiroit basindan beridir ilac kullanirim her ay kan veririm suan degerlerim dengede gebelikte zaten 2,5 altinda olmasi gerekir degerin 33 haftalığız ilac ile dengeleniyo korkma bisey olmaz insallaah☺️