Kızlar bn 6 haftalıkken öğrenmiştim bebeğimi. Ondan sonra sağlık ocağına gittik kayıt yaptırdık. Şimdi 11+1 im. Arayan soran vs hiiç olmadı. Kontrol felan olması gerekşyor mu tetenoz aşısı felan genel de ne zamna yapılıyor. Acaba unuttu mu bnm mi işin peşine düşmem lazım veya şuan da bir arama sorma olmaması normal mi?????