Benim arkadaşım da medikalde Funda hanıma gidiyor daha yeni oldu,2 ay falan.. kese var mı kalp atışı diye gittiklerinde, ultrason cihazında bebeğe sinyal verip onu tedirgin etmeyelim ben anlıyorum kalbi atıyor demiş, bana garip geldi açıkçası ama öyle bir stili var demekki.. ben de gebeyim akademide arzu hanıma gidiyorum çok ilgili.ilk doğumum da arzu hanımla idi. Hastaneye giderim mesela saatlerce beklediğimi hiç bilmem, 10 dakikaya alır odasına, titizdir,ilgilidir.