Öncelikle merhaba şuan 35+6 haftamdayım bikaç hafta öncesinden başlayan göbeğimin biraz üstünde içeriden yırtılırmış gibi bi acı vardı nasıl tarif edeceğimide bilmiyorum ama gerçekden yırtılıyo gibi bi acı ve üç gündür yürürken konuşurken gülerken hatta mutfak tezgahına çok hafif değmesiyle bile çok şiddetli olan bi acı başına gelen varmı ikinci gebeliğim ve hiç duymadımda ilkimde yaşamadımda 😔 anlatabildimmi bilmiyorum doktoruma sorduğumda orada ayakları var dedi sadece ayaklarını hissediyorum orada zaten ama orada olmadığı zaman bile acıyo yani tek bir noktada olan bi acı bidahaki kontrolümde yine sorcam tabiki ama başına gelen varsa diye burayada yazmak istedim 😕