Kızlar 39 haftalık hamıleyım ve normal dogum gözüküyor doktor catı muanesı yapmadı bebegım normalde asırı hareketlı sankı karnımdan cıkıcak gıbı ama bugun cok sakın gece kasıklarımda hafıf agrı vardı sabah yada öglen dogum baslar doyr sevınmıstım duzenlı gıbı agrım vardı ama gectı suan nadır bı agrı gelıyor bebek cok hareklı iken sabahtan berı daha sakın hareket edıyor ama cok az sizce hastaneye gıdıyım mı bıraz daha bekleyım mı esim 7 bucukda işten geliyor izinliydi bugun bitti izni evde yanlızım sizce eşimin gelmesini bekleyım mı hastaneye gıdıyım mı kararsız kaldım ilk gebeliğim