Edizinannesii Kızlar selammm 38+4 teyim Az önce doktor kontrolünden çıktım bebeğim hala kanala girmemis çok az kalmış dedi doktorum. Egzersizlere devam et 40 hafta dolmadan dogurman lazım dedi 😂 Zaman geçmiyor bi türlü sizde durumlar nasıl?
Busra_41 Benimde 14 günüm kaldı 38 oldum 30 haftalıkken girdi benim bebeğim kanala, şuan kaç kilo bebeğiniz 🥰